Problem trgovaca i ovlašćenih servisera

  • This topic has 1 reply, 1 voice, and was last updated 1 month ago by Denis.
    • Author
    • Posts
  • #2092
    Paja42
    Participant

    Kupio sam novu veš mašinu u aprilu ove godine, marke Candy, preko jedne poznate prodavnice bele tehnike. Već nakon nekoliko korišćenja, mašina je počela da staje tokom programa, da ne ispira veš i da izbacuje grešku na displeju. Odmah sam se obratio prodavcu sa zahtevom za reklamaciju. Umesto da pošalju servisera ili ponude zamenu, prebacivali su odgovornost na ovlašćeni servis. Servis se nije javljao danima, a kada sam ih konačno dobio, rekli su da nemaju delove i da se moram strpiti neko vreme. Dodatni problem je bio što je mašina pod garancijom pa je ovlašćeni servis sa kojim prodavac ima ugovor maltene jedina opcija, jer u slučaju da mi je popravku vršio neki drugi servis garancija ne bi više važila. Sve se završilo posle 2 nedelje muka dok nisam dobio servis, nakon toga je kvar brzo servisiran.

    Reply
    #2126
    Denis
    Guest

    Potpuno isti problem sam imao sa masinom za pranje sudova. Ne znam da li je zakonski propisano vreme u kojem serviser ili prodavac moraju da poprave kvar ili ponude nov uređaj, ali odugovlacenje sa resavanjem problema ne vodi nikuda. Samo znam da od tog prodavca vise necu kupovati belu tehniku.

    Reply
Reply To: Problem trgovaca i ovlašćenih servisera
Your information: