Pozitivno iskustvo tokom procesa reklamacije

  • This topic is empty.
    • Author
    • Posts
  • #2130
    Marija27
    Guest

    Tokom svoje brucoške godine studija, sada već 2017te,  u domu Karaburma nije bilo wi-fi interneta, nego smo svi morali preko kabla da budemo povezani. Jedina mogućnost je bila kupiti ruter i instalirati ga da odašilja signal, ali i sa tim je bilo problema. Kupila sam ruter u obližnjem Gigatronu i pokušala sa kolegama da ga povežem i instaliram, međutim nije nam uspevalo. Onda sam rešila da ipak spakujem ruter i kutiju i vratim ga, sva sreća sačuvala sam račun koji je ujedno bio garancija. Moram da pohvalim tadašnje osoblje u Gigatronu, uvažili su reklamaciju, uredno vratili novac, i ujedno im je bilo čudno kako se nismo slašli da to povežemo. No dobro, eto jednog pozitivnog iskustva sa prodavcima.

    Reply
Reply To: Pozitivno iskustvo tokom procesa reklamacije
Your information: